آخرین اخبار
کد مطلب: 146837
رئيس مجلس شوراي اسلامي:
اتصال خط ريلي لردگان به خوزستان نياز به نگاه ملي دارد
تاریخ انتشار : 1400/11/07 16:44:05
نمایش : 568
رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: يکي از پروژه‌هايي که سال آينده بايد اعتبار ويژه‌اي براي آن در لايحه بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفت، اتصال خط ريلي لردگان به استان خوزستان است.

به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ محمدباقر قاليباف در پيگيري مصوبات نظارت ميداني سال گذشته از استان چهارمحال و بختياري با حضور اعضاي مجمع نمايندگان و استاندار اين استان با تأکيد بر ضرورت توجه به استان‌هاي محروم گفت: اين توجه براي نخستين‌بار در بودجه ۱۴۰۰ با محوريت محروميت‌زدايي از استان‌هاي محروم مانند خوزستان، سيستان و بلوچستان، چهارمحال و بختياري، کردستان، ايلام و... رقم خورد و بايد همين رويکرد در بودجه سال ۱۴۰۱ نيز تکرار شود.
رئيس مجلس شوراي اسلامي درباره مسائل مربوط به آب نيز گفت: در اين زمينه وزارت کشور بايد با استفاده از ظرفيت ملي و بر مبناي عدالت و منافع مردم با رعايت پيوست‌هاي زيست محيطي و اجتماعي، اقدامات لازم به‌ويژه مصوبات قانوني را اجرايي کند تا منفعت آن نصيب مردم و کشاورزان شود.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه لازم است در برخي پروژه‌‌ها مثل پروژه اتصال راه‌آهن چهارمحال و بختياري به خوزستان نگاه ملي داشته باشيم، تصريح کرد: يکي از پروژه‌هايي که سال آينده بايد اعتبار ويژه‌اي براي آن در لايحه بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفت، اتصال خط ريلي لردگان به استان خوزستان است، اين پروژه باعث اتصال مسير ريلي از استان اصفهان به خوزستان مي‌شود و همه کشور از آن بهره‌مند مي‌شوند، اگر همين پروژه در کنار اتصال راه جاده‌اي از اصفهان به خوزستان محقق شود، درآمدهاي استان متحول خواهد شد.

منبع: کيهان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس